© Copyright 2016 Forum Media Polska sp. z o.o.

Czym wyróżnia się nasze czasopismo?

13 lat na rynku! Wcześniej magazyn znany był pod nazwą "Facility Manager"

Doświadczenia i praktyka w jednym miejscu - nasi autorzy to uznani praktycy, posiadający kilkanaście lat doświadczenia

Case studies i wzorcowe modele zarządzania - tylko u nas prezentowane w sposób kompleksowy i aktualny

Najważniejsze trendy i nowości, które udoskonalą proces zarządzania Twoją nieruchomością

Komercjalizacja w różnych warunkach! Dowiedz się jak radzić sobie w sytuacjach problematycznych

Zamawiam

Wybierz swoją wersję prenumeraty i wypełnij krótki formularz poniżej:

Prosimy zaznaczyć prenumeratę, którą chcą Państwo zamówić:

 OPTYMALNA - 399 zł -> 349 zł netto
 EKONOMICZNA - 299 zł -> 249 zł netto
52922/1
Imię* :
Nazwisko* :
Firma :
NIP :
Email* :
Telefon kontaktowy* :
Stanowisko* :
Ulica* :
Kod pocztowy* :
Miejscowość* :
Zgoda na reklamę* : tak nie





Przedłużenie prenumeraty na kolejny rok następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. Forum Media Polska Sp. z o.o. zapewnia Klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży Wydawnictwa. Warunki sprzedaży publikacji dostępne na stronie www.e-forum.pl oraz w siedzibie Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13.

Pełne zarządzanie usługodawcami w całym cyklu życia nieruchomości

Stałe obszary tematyczne

6 numerów czasopisma w wersji papierowej

PRENUMERATA
PREMIUM
 

Roczny dostęp do biblioteki internetowej magazynu - czyli nielimitowany dostęp do archiwum z 3 ostatnich lat zawierającego ponad 1100 stron rzeczowych komentarzy

Cena regularna:   399 zł netto

 

+ koszt przesyłki 39,00 zł netto
 (opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo) 

Możliwość przeglądania czasopisma na tablecie i smartfonie w pracy czy w podróży

Dostęp do nowego numeru czasopisma kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej

Zniżki w prestiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

+ książka GRATIS

Facility Management

Property Management

Asset Management
Office Management

Eksperci HVAC

Książka Obiektu Budowlanego

Ochrona ppoż w obiektach komercyjnych

Obsługa gwarancji

BHP

Komercjalizacja

Service Charge dla ekspertów

Workplace

Zużycie mediów

Serwis techniczny

Serwis ochrony

Serwis czystości

Construction

Rozwiązania IT i telekomunikacja

Poradnik dla zarządcy budynku biurowego [Agnieszka Chmarzyńska]

Publikacja obejmuje najważniejsze zagadnienia występujące w procesie zarządzania biurowcami, w przystępny sposób przedstawia, na czym polega ta działalność w praktyce, poczynając od przejmowania nieruchomości w zarząd i ukształtowania właściwych relacji pomiędzy właścicielem a zarządcą poprzez kwestie prawne i finansowe, tworzenie podstawowych dokumentów, takich jak umowa o zarządzanie, biznesplan i budżet, raporty, zarządzanie najmem i zasady współdziałania z najemcami, serwisy i media aż do zagadnień z zakresu obsługi technicznej i ochrony środowiska. 

Książka zawiera wiele pomocnych przykładów, procedur i schematów postępowania, tabel i wzorów dokumentów.

Zamawiam

Zamawiając prenumeratę premium magazynu Real Estate Manager - książkę Poradnik dla zarządcy budynku biurowego otrzymasz GRATIS.

Poznaj też pełen spis treści najnowszego numeru:


  • Czas na nowoczesny BMS
  • Nowe technologie zrewolucjonizują zarządzanie energią
  • Idea grup roboczych przy Polskiej Radzie Facility Management
  • Najczęściej spotykane problemy techniczne w biurowcach klasy B
  • Przychodzimy z południa
  • Przeprowadzka firmy od A do Z
  • Kolejna lokalizacja Brain Embassy
  • Biuro oparte na wewnętrznej współpracy
  • Biuro powinno się wciąż zmieniać
  • Nowa norma dla pomieszczeń biurowych
  • Zarządzanie z perspektywy mikro i makro
  • Czy salon polskiej marki lśni przy Oxford Street?
  • Perspektywy dla globalnego inwestowania w nieruchomości
  • Zaangażowanie zarządu w strategię miejsca pracy
  • Nie warto gonić za każdym trendem
  • Biurowe inspiracje
  • Jak optymalizować koszty energii i gazu?
Sprawdź szczegóły

6 numerów czasopisma w wersji papierowej

PRENUMERATA
EKONOMICZNA
 

Cena regularna:   329 zł netto

 

+ koszt przesyłki 39,00 zł netto
 (opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo) 

Wybierz swoją wersję prenumeraty i wypełnij krótki formularz poniżej: 

UWAGA: książka dodawana jest tylko do prenumeraty w wersji premium.

Zaznacz produkty, które chcesz zamówić:

Podaj swoje dane:

Dane kontaktowe osoby zamawiającej:

Imię*
Nazwisko*
Email*
Telefon kontaktowy*
Stanowisko
Uwagi

Dane do faktury:

Kod pocztowy*
Ulica*
Miejscowość*

Dane do faktury:

Firma*
NIP*
Miejscowość*
Ulica*
Kod pocztowy*
* pola wymagane

UWAGA: książka zostanie wysłana po opłaceniu FV VAT.

Format A4, ok. 78 str. Płatne przelewem na podstawie faktury VAT. Cena nie zawiera refakturowanych kosztów wysyłki 39,00 zł netto + 23% VAT. W celu zachowania ciągłości w doręczeniu czasopisma przedłużenie następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia – wraz z ostatnim numerem prenumeraty zamieszczamy informację o kończącej się subskrypcji a w razie konieczności rezygnacji należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru przesłać rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Dlaczego warto prenumerować nasz magazyn?

"Zarządzanie nieruchomością komercyjną to skomplikowany proces na który składają się zadania z obszaru inwestycji, komercjalizacji i i zarządzania. Real Estate Manager jest swoistym przewodnikiem, w którym czytelnik znajdzie profesjonalną wiedzę dotycząca każdego z elementów tej skomplikowanej układanki"  

Krzysztof Kogut, redaktor naczelny "Real Estate Manager"

W najnowszym numerze polecamy szczególnie:

Commissioning Cx – zapobiega oraz leczy
Szacuje się, że aż 80% budynków komercyjnych i publicznych w Polsce jest wyposażonych w źle działające systemy techniczne HVAC i systemy elektryczne, które mają bezpośredni wpływ na użytkowników obiektu. W wysokorozwiniętych krajach (USA, Australia, Holandia, Szwecja, Niemcy, Wielka Brytania, Japonia) problem niedziałających instalacji technicznych rozwiązano, wprowadzając do przepisów obowiązek przeprowadzenia procesu zwanego Building Commissioning Cx – który gwarantuje poprawną jakość powietrza, oświetlenia, akustyki i temperatury.

 Innowacyjne rozwiązanie w automatyce budynkowej
Od niedawana obowiązująca ustawa o rynku mocy jest kolejną regulacją mobilizującą zarządców do poprawienia efektywności energetycznej zarządzanych obiektów. Dlatego warto przyjrzeć się Systemowi Inteligentnego Zarządzania Energią, który pomaga kontrolować i ograniczyć zużycie energii w nieruchomościach komercyjnych.

System BMS – czy w pełni wykorzystujesz jego możliwości?
Systemy BMS stały się standardem w zarządzaniu nowoczesnymi nieruchomościami komercyjnymi. Wciąż jednak zdarza się, że część zarządców i facility managerów nie do końca rozumie oraz wykorzystuje wszystkie funkcje tego systemu. Warto odrobić tę zaległą lekcję, ponieważ na pewno okaże się bezcenna w codziennej pracy.

Nowy gracz na warszawskim rynku
Wyrośli z inwestycji regionalnych, w których zasłynęli intrygującą architekturą, a ich Equal Business Park otrzymał nagrodę dla najlepszego budynku w Krakowie. Od niedawna postanowili zaistnieć również na warszawskim rynku deweloperskim i w grudniu 2017 r. rozpoczęli budowę blisko 80-metrowego biurowca, który stanie przy Chmielnej 89. O tym, jak wysoko stawiają sobie poprzeczkę i czym chcą przyciągnąć do siebie najemców, opowiada Daniel Draga, członek zarządu Cavatina Holding S.A. i dyrektor finansowy Grupy Cavatina.

Facility Management dla drapaczy chmur – poznaj cztery złote zasady
Sprawdź, jak zapewnić odpowiednią jakość usług FM w wieżowcach i poznaj oczekiwania ich zarządców. Jakie kompetencje powinien mieć personel takiego obiektu? Jak powinna wówczas wyglądać wewnętrzna komunikacja w organizacji świadczącej usługi FM? Czy potrzebujesz specjalnego oprogramowania do zbierania zgłoszeń od użytkowników budynku?

Odbierz prezent! Oferta limitowana!

Zostało jeszcze 5 prenumerat z prezentem.