© Copyright 2016 Forum Media Polska sp. z o.o.

Czym wyróżnia się nasze czasopismo?

13 lat na rynku! Wcześniej magazyn znany był pod nazwą "Facility Manager"

Doświadczenia i praktyka w jednym miejscu - nasi autorzy to uznani praktycy, posiadający kilkanaście lat doświadczenia

Case studies i wzorcowe modele zarządzania - tylko u nas prezentowane w sposób kompleksowy i aktualny

Najważniejsze trendy i nowości, które udoskonalą proces zarządzania Twoją nieruchomością

Komercjalizacja w różnych warunkach! Dowiedz się jak radzić sobie w sytuacjach problematycznych

Zamawiam

Wybierz swoją wersję prenumeraty i wypełnij krótki formularz poniżej:

Prosimy zaznaczyć prenumeratę, którą chcą Państwo zamówić:

 OPTYMALNA - 399 zł -> 349 zł netto
 EKONOMICZNA - 299 zł -> 249 zł netto
52922/1
Imię* :
Nazwisko* :
Firma :
NIP :
Email* :
Telefon kontaktowy* :
Stanowisko* :
Ulica* :
Kod pocztowy* :
Miejscowość* :
Zgoda na reklamę* : tak nie





Przedłużenie prenumeraty na kolejny rok następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. Forum Media Polska Sp. z o.o. zapewnia Klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży Wydawnictwa. Warunki sprzedaży publikacji dostępne na stronie www.e-forum.pl oraz w siedzibie Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13.

Pełne zarządzanie usługodawcami w całym cyklu życia nieruchomości

Stałe obszary tematyczne

6 numerów czasopisma w wersji papierowej

PRENUMERATA
PREMIUM
 

Roczny dostęp do biblioteki internetowej magazynu - czyli nielimitowany dostęp do archiwum z 3 ostatnich lat zawierającego ponad 1100 stron rzeczowych komentarzy

Cena regularna:   399 zł netto

 

+ koszt przesyłki 39,00 zł netto
 (opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo) 

Możliwość przeglądania czasopisma na tablecie i smartfonie w pracy czy w podróży

Dostęp do nowego numeru czasopisma kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej

Zniżki w prestiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

+ książka GRATIS

Eksperci HVAC

Książka Obiektu Budowlanego

Ochrona ppoż w obiektach komercyjnych

Obsługa gwarancji

BHP

Construction

Facility Management

Property Management

Asset Management

Piszą dla Was

Agnieszka Chmarzyńska
Autorka "Poradnika dla zarządcy budynku biurowego" Absolwentka prawa Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marie-Curie Skłodowskiej w Lublinie w 2004 r. W latach 2010-2015 pracowała na stanowisku zarządcy nieruchomości w DTZ Polska, firmie świadczącej usługi zarządzania i doradztwa w sektorze nieruchomości komercyjnych. W maju 2015 r. dołączyła do zespołu międzynarodowej agencji doradczej Savills jako starszy zarządca nieruchomości. Posiada licencje pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz zarządcy nieruchomości.

Jolanta Sergot-Kowalska
Cleaning Consulting Członek Rady Zamówień Publicznych przy Konfederacji Lewiatan, biegły sądowy w zakresie utrzymania czystości w obiektach. Jest prekursorem profesjonalnych szkoleń z zakresu kompleksowych usług utrzymania czystości, z ponad 4000 wyszkolonych pracowników. .

Artur Morawski
Konsultant FM Ekspert branży Technicznego Zarządzania Nieruchomościami z ponad 15 letnim doświadczeniem w firmach segmentu FM i PM. Doświadczony koordynator i praktyk w zakresie projektów wdrożeniowych w budynkach biurowych, magazynowych i obiektach handlowych. W latach 2007 - 2009 brał udział w uruchomieniu działu Zarządzania Nieruchomościami w firmie Colliers International. W kolejnych latach odpowiedzialny między innymi za centrum kompetencji firmy Hochtief FM oraz pełną implementację pozyskanych kontraktów. Kilkukrotny członek panelu eksperckiego Eurobuild oraz niezależny doradca firm z rynku nieruchomości, w tym w zakresie przygotowania do projektów PPP. Wcześniej aktywny członek organizacji branżowych NFPA, USGBC, IFMA oraz ULI.

Mariusz Zabielski MRICS
Real Estate Manager Expert Specjalista z rynku nieruchomości z 10-letnim doświadczeniem. Specjalność deweloperska, tj. wyszukiwanie i pozyskiwanie nieruchomości do celów handlowych. Doświadczenie zdobywał między innymi na stanowiskach kierowniczych w Lidl Polska. Uzyskał certyfikat CCIM i stypendia w kilku prestiżowych uniwersytetach z siedzibą w USA. Partner zarządzający Reduto Partners, wykładowca akademicki na SGH i Politechnice Warszawskiej,

Paweł Czoska
Ekspert w zarządzaniu nieruchomościami Absolwent Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami i administracji. Posiadający licencję Zarządcy Nieruchomości i Certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów. Doświadczony negocjator posiadający w portfolio ponad 320 różnego rodzaju umów najmu, dzierżawy. Odpowiadając za obszar Polski Północnej lider optymalizacji i zmian u czołowego operatora telekomunikacyjnego - Netia SA "

Maciej Tertelis MRICS
Senior Vice-President, Apollo-Rida Poland Pracuje w spółce deweloperskiej zarządzającej obecnie portfelem inwestycji o powierzchni przekraczającej 1 mln. m2 i wartości 1,2 mln. EUR. Asset Manager odpowiedzialny za nadzór właścicielski nad 30 centrami handlowymi (m.in. 9 obiektów M1) oraz zarządzanie portfelem budynków biurowych na zlecenie (m.in kompleks Jerozolimskie Business Park i wieżowiec Warsaw Trade Tower w Warszawie).

Seweryna Afanasjew MRICS
Doświadczony Asset Manager Ponad 16 lat doświadczenia jako senior manager w obszarze nieruchomości komercyjnych (biura, centra handlowe, magazyny). Specjalizuje się w Asset Management dla funduszy inwestycyjnych. W latach 2008-2014 była dyrektorem zarządzania portfelem nieruchomości w Funduszu Nieruchomości ARKA BZWBKFIZ i FIZ 2, gdzie również pełniła funkcję członka zarządu ponad 15 spółek celowych.

Komercjalizacja

Service Charge dla ekspertów

Workplace

Zużycie mediów

Serwis techniczny

Serwis ochrony

Serwis czystości

Office Management

Rozwiązania IT i telekomunikacja

Poradnik dla zarządcy budynku biurowego [Agnieszka Chmarzyńska]

Publikacja obejmuje najważniejsze zagadnienia występujące w procesie zarządzania biurowcami, w przystępny sposób przedstawia, na czym polega ta działalność w praktyce, poczynając od przejmowania nieruchomości w zarząd i ukształtowania właściwych relacji pomiędzy właścicielem a zarządcą poprzez kwestie prawne i finansowe, tworzenie podstawowych dokumentów, takich jak umowa o zarządzanie, biznesplan i budżet, raporty, zarządzanie najmem i zasady współdziałania z najemcami, serwisy i media aż do zagadnień z zakresu obsługi technicznej i ochrony środowiska. 

Książka zawiera wiele pomocnych przykładów, procedur i schematów postępowania, tabel i wzorów dokumentów.

Zamawiam

Odbierz prezent! Zamawiając prenumeratę magazynu Real Estate Manager teraz, książkę Poradnik dla zarządcy budynku biurowego otrzymasz GRATIS.

Poznaj też pełen spis treści najnowszego numeru:

FACILITY

  • Echa Real Estate Management Congress
  • Optymalizacja przestrzeni parkingowych na miarę XXI w.
  • Dlaczego powstała Polska Rada Facility Management?
  • Inteligencja budynku vs. inteligencja zarządcy
  • FM definiuje naszą przyszłość
  • O krok dalej
  • Jak chronić obiekt przed niszczeniem?
  • Czy to koniec branży ciepłowniczej?

PROPERTY

  • Polska logistyka nie zostaje w tyle
  • Obsługa techniczna portfeli nieruchomości instytucji finansowych krok po kroku
  • Hygge w miejscu pracy
  • Biuro wpisane w DNA firmy
  • Zestawienie firm z obszaru FM & PM & AM
  • CPM w Polsce

ASSET

  • Jak zmienić zarządcę obiektu?
  • Przestrzeń, która jest ambasadą pomysłów
  • Pracownicy chcą, by ich biuro miało lokalny charakter
  • Negocjacje zapisów Umowy najmu (cz. X)
  • Jak wybrać odpowiedni moment na organizację przetargu zakupu energii i gazu?
  • Doradztwo, jakiego jeszcze nie było
Sprawdź szczegóły

6 numerów czasopisma w wersji papierowej

PRENUMERATA
EKONOMICZNA
 

Cena regularna:   329 zł netto

 

+ koszt przesyłki 39,00 zł netto
 (opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo) 

Wybierz swoją wersję prenumeraty i wypełnij krótki formularz poniżej: 

UWAGA: książka dodawana jest tylko do prenumeraty w wersji premium.

Zaznacz produkty, które chcesz zamówić:

Podaj swoje dane:

Dane kontaktowe osoby zamawiającej:

Imię*
Nazwisko*
Email*
Telefon kontaktowy*
Stanowisko
Uwagi

Dane do faktury:

Kod pocztowy*
Ulica*
Miejscowość*

Dane do faktury:

Firma*
NIP*
Miejscowość*
Ulica*
Kod pocztowy*
* pola wymagane

UWAGA: książka zostanie wysłana po opłaceniu FV VAT.

Format A4, ok. 78 str. Płatne przelewem na podstawie faktury VAT. Cena nie zawiera refakturowanych kosztów wysyłki 39,00 zł netto + 23% VAT. W celu zachowania ciągłości w doręczeniu czasopisma przedłużenie następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia – wraz z ostatnim numerem prenumeraty zamieszczamy informację o kończącej się subskrypcji a w razie konieczności rezygnacji należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru przesłać rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Dlaczego warto prenumerować nasz magazyn?

"Zarządzanie nieruchomością komercyjną to skomplikowany proces na który składają się zadania z obszaru inwestycji, komercjalizacji i i zarządzania. Real Estate Manager jest swoistym przewodnikiem, w którym czytelnik znajdzie profesjonalną wiedzę dotycząca każdego z elementów tej skomplikowanej układanki"  

Krzysztof Kogut, redaktor naczelny "Real Estate Manager"

W najnowszym numerze polecamy szczególnie:

Echa Real Estate Management Congress            

Czas na głębszą profesjonalizację, by sprostać wyzwaniom współczesnego świata. Najpierw my tworzymy budynki, a potem one kształtują nas – powiedział kiedyś Winston Churchill. Wciąż jest wiele prawdy w tym, że miejsce, w którym przebywamy, definiuje jakość naszego życia i relacji społecznych. O nowoczesnym podejściu do zarządzania nieruchomościami i powierzchniami biurowymi rozmawiało blisko 500 specjalistów podczas Real Estate Management Congress, który odbył się w dniach 25-26 października na PGE Narodowym w Warszawie. Podczas dwóch dni praktycznych szkoleń, wykładów i rozmów biznesowych eksperci rozmawiali o roli człowieka w strategii zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Przedstawiamy najważniejsze wnioski z tematów poruszanych podczas wydarzenia.

Optymalizacja przestrzeni parkingowych na miarę XXI w.         

Wraz ze wzrostem liczby samochodów pojawił się problem z nieustannie zajętymi miejscami parkingowymi, który jest zmorą wielu zarządców. Nowoczesna technologia i elastyczne podejście do zarządzania przestrzenią parkingową mogą go zniwelować. O tym, jak to zrobić, rozmawiamy z Mateuszem Polkowskim, dyrektorem działu badań rynku i doradztwa z JLL.


Biuro wpisane w DNA firmy    

Przypadek biura Grupy OLX pokazuje, że można przeprowadzić swoje biuro w pół roku i odnieść sukces. O tym, jak stworzyć przestrzeń zgodną z wartościami firmy, dlaczego na pracownika w OLX przypada aż 16 m2 i o otwartości komunikacji z zespołem opowiada nam Agnieszka Olszewska, HR manager z Grupy OLX odpowiedzialna za cały proces.

Jak zmienić zarządcę obiektu?

Właściciel budynków decyduje się na zmianę zarządcy z różnych powodów. Podejmując decyzję, zazwyczaj kieruje się optymalizacją kosztów, ujednoliceniem serwisu w ramach posiadanego portfolio, poprawą jakości usług, polityką firmy. Jak skutecznie zmienić zarządcę, czym się kierować i czego unikać, dowiecie się Państwo z tego tekstu.

Przestrzeń, która jest ambasadą pomysłów      

Zamiast klasycznego co-workingu oferują co-creating. Jeśli chodzi o aranżację wnętrz, nie boją się niestandardowych rozwiązań. Stawiają jednak pewien warunek: ich przestrzenie muszą być przede wszystkim funkcjonalne i służyć rozwojowi innowacyjnych pomysłów. Przedstawiciele Brain Embassy w 2017 r. zdobyli aż 4 nagrody za aranżację przestrzeni co-workingowych. O niezwykłym podejściu do przestrzeni i planach na przyszłość rozmawiamy z Adamem Lisem, general managerem marki w Polsce.

Pracownicy chcą, by ich biuro miało lokalny charakter

Globalne marki przy aranżacji swoich biur na ogół korzystają z najnowszych międzynarodowych trendów. Okazuje się jednak, że nie zawsze łatwo jest je wdrożyć, szczególnie gdy nie weźmiemy pod uwagę lokalnych preferencji pracowników i różnic kulturowych w organizacji. O tych czynnikach rozmawiamy z Niną Jasiewicz, workplace service delivery managerem CEE and Nordics, z Unilever, która w ostatnim czasie była odpowiedzialna za aranżację 4 różnych europejskich biur: w Sztokholmie, Warszawie, Budapeszcie i Pradze.

Negocjacje zapisów umowy najmu (cz. X)

Wynajmując nową powierzchnię lub renegocjując umowę najmu w dotychczasowej lokalizacji, warto pamiętać o tym, jak ważnym elementem są prace adaptacyjne lub remontowe, które najemca chce przeprowadzić, żeby dostosować swoje biuro do aktualnych wymagań. Podpisanie nowej umowy lub zmiany w istniejącej to idealny moment, żeby starać się wynegocjować warunki korzystne dla najemcy, którymi strony będą związane przez kolejnych kilka lat.