© Copyright 2017 Forum Media Polska sp. z o.o.

Tick the products you wish to order:

Your details:

Contact details for the person placing the order:

First name*
Last name*
Email*
Phone number*
Position
Comments

Invoicing details:

Postal code*
Street and house number/suite number**
City/Town*

Invoicing details:

Company*
NIP*
City/Town*
Street and house number/suite number*
Postal code*

Your personal data controller is Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (hereinafter: We). We will be processing the above data for marketing purposes. You have the right to withdraw the consent to be contacted by us at any time. This can be easily done by calling 61 66 55 800 or sending an e-mail to: bok@forum-media.pl.

* required fields

A4 format, approx. 100 pages. Payable by transfer on the basis of a VAT invoice. The price does not include the re-invoiced postage of PLN 29.95 net + 23% VAT. In order to ensure continuity as regards delivery of the periodical, renewals are effected automatically and do not require submission of a separate order. The final issue covered by your subscription will arrive with additional information as to its approaching expiration date. When you have to cancel your subscription, please send your cancellation notice to bok@forum-media.pl within 14 days from receipt of the latest issue.

Czytając „Nową Sprzedaż” #1(13) dowiesz się m.in.:

  • jak zautomatyzować procesy w sprzedaży, aby usprawnić pracę handlowców i menedżerów sprzedaży,
  • jakie są największe wyzwania przy wprowadzaniu automatyzacji,
  • jak skutecznie wprowadzić automatyzację w dziale obsługi klienta,
  • jak ograniczyć ryzyko spadku jakości po zautomatyzowaniu.
  • jakie najczęstsze błędy popełniają firmy podczas automatyzacji obsługi klienta,
  • jak zadbać o podnoszenie przez Twój zespół umiejętności obsługi klienta,
  • czym jest sztuczna inteligencja, jakie są możliwe zastosowania AI w sprzedaży i obsłudze klienta,
  • jak zautomatyzować obsługę klienta na Facebooku,
  • czym powinieneś pamiętać podczas obsługi klienta przez czat,
  • na co zwrócić uwagę, wdrażając narzędzia do automatyzacji, aby zachować zgodność z prawem.

Poznaj najnowszy numer „Nowej Sprzedaży”!

NOWA SPRZEDAŻ # 1(13): AUTOMATYZACJA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

W natłoku zadań często zastanawiasz się, gdzie najpierw zadzwonić, z kim się spotkać, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż. Finalnie w sprzedaży liczy się to, żeby wygrać. Wygrywać ma pojedynczy sprzedawca, ale też cały zespół. Wyniki sprzedażowe powinny być przewidywalne, a sukcesy regularne. Jak tego dokonać, zarządzając handlowcami z różnym doświadczeniem, umiejętnościami i motywacjami? Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz, odpowiedź jest jedna: AUTOMATYZACJA.

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta to nie magia. Nie jest to także żadne oszustwo ani spam. Wszystko polega na odpowiednim i skutecznym wykorzystaniu potencjału sprzedażowego drzemiącego w każdej firmie. W pierwszym w 2018 roku numerze „Nowej Sprzedaży” nasi eksperci wyjaśniają, jak krok po kroku zautomatyzować procesy sprzedaży, aby pomagały handlowcom i menedżerom sprzedaży. Bazując na własnych doświadczeniach, podpowiedzą, kiedy nadmierna automatyzacja może zaszkodzić firmie i jak uniknąć bolesnych błędów. Z wydania dowiesz się m.in., jak przygotować zespół do automatyzacji obsługi klienta i utrzymać wysokie standardy. Wdrożenie nawet najlepszych i najdroższych narzędzi automatyzacji obsługi klienta nie zbuduje pozytywnego wrażenia u klientów, jeżeli pracownik obsługi klienta niewłaściwie odpowie na pytania czy nieuprzejmie zareaguje na reklamację.

PLEN

manager on the international board of directors of an organization,

chief executive officer of an international organization,

managing director of a GBS/SSC/BPO centre,

senior director at a GBS/SSC/BPO centre: finance director, director of administration, IT director, HR director, development director, director of customer service, marketing director, director of sales,

middle-level manager aiming to expand your business knowledge and develop your skills,

change manager, interim manager, independent business consultant,

employee of a large organization aiming to be aware of the changes effected at your company.

PRENUMERATA PREMIUM

PRICE PER YEAR

304,20 PLN net

+ postage at PLN 36.84 gross

4 issues / paper version

access to the entire online archive

unlimited access to the online portal

Order

338 PLN net

ECONOMY OPTION

PRICE PER YEAR

107,10 PLN net

+ postage at PLN 36.84 gross

4 issues / paper version

Order

119 PLN net

access to the latest online issue

The order form

Poznaj Magazyn E-Commerce Polska!

 

CHOOSE A PERFECT PRENUMERATE FOR YOU:

For ABSL members only:
 subscribe to Outsourcing Magazine by the end of September to receive a 10% discount!

WARNING! Only for members of ABSL subscription at a special price!

Outsourcing Magazine is a business quarterly addressed to senior managers. The periodical focuses on crucial aspects of organization management such as technology, processes, human resource and customer satisfaction. Striving for top quality of the articles published, we collaborate with experienced professionals from the GBS/SSC/BPO industry. We share with our readers the latest key reports and reveal the trends that are set to change the future of the modern business services industry. Outsourcing Magazine stands for quality and unique professional knowledge and content.

Find out more

OUTSOURCING MAGAZINE IS FOR YOU, IF YOU WORK AS:

 

 

 

 

 

 

DOWNLOAD OUR LATEST ISSUE FOR FREE!

Download free

We strive for top quality of the content published – the content partner for the  GBS/SSC/BPO section of our periodical is Maciej Piwowarczyk who has more than 17 years of experience in the area of business process management and outsourcing projects. Currently, as part of Discovery Inc., Maciej leads the Global Business Services department for the EMEA and APAC regions, while at the same time managing the newly created Transformation | Global Process Owner department.

We promote good business practices and tested solutions. The articles written by professionals with many years of experience in the GBS/SSC/BPO industry will tell you how to efficiently manage a modern organization.

You will find out all about the key industry reports and trends: we publish crucial reports on the most up-to-date modern business services issues.

You will find out how to efficiently manage an organization and face professional challenges such as change management, employee motivation, step-by-step implementation of modern technology in an organization and client satisfaction.

 

WHY IS OUTSOURCING MAGAZINE THE BEST CHOICE?

 

 

 

OUR PREVIOUS ISSUES

DOWNLOAD OUR LATEST ISSUE FOR FREE!

Download free

For ABSL members
 free magazine edition!

Download free

Outsourcing Magazine

 is the best choice!