Już blisko 5000 osób
otrzymuje każde wydanie naszego magazynu i dołączyło do społeczności
Online Marketing Polska!

Wydawca:

Forum Media Polska

Polska 13, Poznań | 61 66 55 800 ​ |  czasopisma_branzowe@forum-media.pl

Copy rights Forum Media Polska 2014

POBIERZ DARMOWY NUMER

Aby pobrać darmowy numer,
wypełnij fomularz

Poznaj Online Marketing Polska
Najlepszy polski magazyn poświęcony promocji Twojej firmy w Internecie

Praktyczna formuła Magazynu ułatwi Ci codzienne prowadzenie promocji w Internecie poprzez:

Gotowe do wykorzystania plany promocyjne w sieci, których celem jest faktyczna sprzedaż

Szczegółowy opis kampanii promocyjnych w Internecie krok po kroku – case study

Pełne inspiracji przykłady niestandardowych i skutecznych akcji promocyjnych nie angażujących dużych nakładów finansowych

Wzory gotowych umów z dostawcami na rynku e-Marketingowym z komentarzem, na które elementy zwrócić uwagę, aby zabezpieczyć interesy firmy

Stałe, pełne wsparcie Czytelników przez redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde zadane pytanie w ciągu 1 dnia

Czym wyróżnia się nasze czasopismo?

  1. Jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom e-marketingu,
  2. Wskazujemy jednoznacznie, które kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność,
  3. Powstało w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa,
  4. Tworzymy je wyłącznie z praktykami - starannie wybieramy tych autorów, którzy zrealizowali z powodzeniem sprzedaż w kanale internetowym,
  5. W przeciwieństwie do przypadkowej informacji znalezionej w sieci my prezentujemy tylko sprawdzoną wiedzę w bardzo przystępnej formie.
POBIERZ DARMOWY NUMER

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, z Markiem Jankowskim prowadzi podcast „Mała wielka firma”, w którym pomaga ludziom w prowadzeniu własnych firm. Jest autorem dwóch książek: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja” oraz bardzo wielu artykułów z zakresu budowania silnej marki.
Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media

Paweł Tkaczyk

Wśród autorów publikujących na łamach
Online Marketing Polska znajdziesz m.in.:

Od dłuższego czasu kolekcjonuje książki o online marketingu, ponieważ w miarę możliwości chcę doszkalać się sam. Niestety, koszt studiów podyplomowych skutecznie mnie odstrasza. Kupując prenumeratę "Online Marketing Polska" nie liczyłem, że magazyn spełni moje oczekiwania. Jednakże ogromnie się myliłem, bo je przewyższył. Dzięki niemu, otrzymałem praktyczne umiejętności, które tak bardzo chciałem nabyć. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że osiągnąłem wysoką stopę zwrotu, znacznie oszczędzając swój czas i pieniądze.

Poznaj wybrane opinie prenumeratorów:

 

Przygotowaliśmy dla Ciebie darmowy numer naszego czasopisma.
Możesz je pobrać tutaj

 

Tomasz Karwatka

Prezes zarządu Divante, firmy kompleksowo wspierającej sprzedaż on-line. Autor książek „eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania”, „Usability w e-Biznesie”. W latach 2004–2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability, współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT.
Z projektami internetowymi związany od 1999 roku.

Maciej Lewiński

Ekspert Google Analytics i Google Adwords. Maciej Lewiński nie jest typowym SEM specjalistą. Jest prawdziwym wojownikiem, tym, który zwycięża. Strony internetowe zmienia w skuteczne narzędzia sprzedaży poprzez ich zaawansowaną optymalizację. Analizuje dostępne dane, tak aby dostarczać klientom kluczowych informacji. Dzieli się wiedzą na szkoleniach, które prowadzi jako certyfikowany trener Google. Jako jedyny w Polsce posiada wszystkie certyfikaty Google.

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista i Certyfikowany Trener Google AdWords. Tworzy i optymalizuje kampanie. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing oraz jako mentor na imprezach dla start-up’ów.

PATRONAT:

W marketingu internetowym tak wiele się zmienia, że trzeba być na bieżąco, aby nie wypaść z rynku. Z wielkim zadowoleniem przyjąłem ofertę magazynu Online Marketing Polska. Wykorzystując porady z artykułów, sprawdziłem, krok po kroku, jak wszystkie nasze strony są widoczne w Google i wdrożyłem klika sugerowanych tricków w życie, co przyczyniło się, w krótkim czasie do wzrostu zamówień z naszego sklepu internetowego. Świetny magazyn i gratuluję wysokiego poziomu merytorycznego!

Łukasz Kliber, specjalista ds. marketingu i PR, Nowy Targ

Kamil Stankiewicz, marketing manager, Zielona Góra

Please correct the following errors: