© Copyright 2017 Forum Media Polska sp. z o.o.

Czym wyróżnia się czasopismo?

Tylko merytoryczne treści dotyczące branży MICE

Gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami

Najciekawsze inspiracje eventowe
z całego świata

19 lat doświadczenia na rynku wydawniczym, w tym także w branży horeca

Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy event managera

Zamawiam

Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Czytelników

Stałe działy czasopisma

Temat numeru
Wyczerpująco opisane jedno zagadnienie dotyczące branży MICE. Temat na czasie, w którym staniesz się ekspertem. Temat, który pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.

Twarzą w twarz
W każdym wydaniu wywiad z innym specjalistą z branży eventowej – warto znać zdanie eksperta i śledzić jego osiągnięcia.

Przegląd prawny
Co jeśli współorganizator nie wywiąże się ze swoich zadań? Jak ustrzec się przed nieporozumieniem z uczestnikiem, inwestorem lub współtwórcom kongresu? Co jeśli podczas eventu wydarzy się coś nieprzewidzianego? Na te oraz inne pytania odpowie rubryka: przegląd prawny.

Wiadomości z branży
Dawka najnowszych informacji branżowych z całego świata! Specjalnie wyselekcjonowane najciekawsze aktualności oraz najnowocześniejsze inspiracje eventowe.

Okiem eksperta
Sławomir Wróblewski – prawdziwy ekspert branży eventowej, dostarczać będzie czytelnikom sprawdzony i merytoryczny materiał – pozyskana od fachowca wiedza jest najlepszym narzędziem do planowania swoich własnych wydarzeń.

Know-how
Od czego zacząć organizację? Jak rozmawiać z centrami konferencyjnymi, hotelami? Ile czasu potrzeba na zaplanowanie kongresu? Jak często powinny odbywać się przerwy podczas szkolenia? Jak zorganizować czas wolny uczestników konferencji, by nie był on czasem straconym? Na te oraz inne pytania odpowie dział know-how.

Marketing
Kompleksowy plan promocji usług eventowych do klienta indywidualnego i biznesowego. Wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, nowoczesne metody reklamowe w Internecie. Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia promocji, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach i na portalach społecznościowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot?.

Destynacje Eventowe
Każde wydanie prześwietlać będzie dane miasto bądź obszar pod względem jego atrakcyjności eventowej – obiektywna ocena sal konferencyjnych, centrów kongresowych oraz hoteli przystosowanych do organizacji eventów. Dodatkowo pojawi się tam przegląd lokalnych atrakcji oraz najlepsze punkty gastronomiczne występujące w pobliżu.

Innowacje i technologie
By nasz perfekcyjny event był nie tylko doskonale zorganizowany, ale i ciekawy oraz innowacyjny należy nadążać za trendami. Co więcej – nowoczesne technologie pozwalają także ułatwić zaplanowanie i uschematyzowanie wydarzenia. Ten dział w jednym miejscu skupia najnowsze rozwiązania dla event managerów.

6 numerów czasopisma w wersji papierowej

PRENUMERATA
 PREMIUM
 

Cena regularna:   398 zł netto

 

+ koszt przesyłki 29,95 zł netto
(opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo)

Możliwość przeglądania czasopisma na tablecie i smartfonie w pracy czy w podróży

Dostęp do nowego numeru czasopisma kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej

Zniżki w prestiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

W każdym numerze 64 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy

Roczny dostęp do portalu online

W najnowszym numerze polecamy również:

Marketing targowy jako element komunikacji firmy

Targi z głową – stoisko za granicą w sześciu krokach

10 sprawdzonych sposobów na promocję Twojego wydarzenia na Instagramie

Loterie i konkursy na eventach

Zrealizuj strefę sponsorską na festiwalu muzycznym i odnieś sukces

Idź tam, gdzie jest uwaga Twoich klientów - rozmowa z Pawłem Tkaczykiem, prezesem agencji brandingowej MIDEA, specjalistą od marketingu

Promocja z rabatem się skończyła. 
Wciąż możesz zamówić magazyn w pełnej cenie.

W promocji zostało:


/ 50  szt.

Chcę wiedzieć więcej
W najnowszym numerze Event Management Polska znajdziecie 
artykuł Agnieszki "Akademia event managera: Scenariusze". 
  

 

Z artykułu dowiecie się: 

  • Jakie scenariusze królowały w pierwszej połowie roku 2017 
  • Jakich scenariuszy eventowych jeszcze w Polsce nie było 
  • Kiedy mówimy o eventach licencjonowanych 

Dołącz do naszej społeczności i bądź zawsze na bieżąco:

+ koszt przesyłki 29,95 zł netto
(opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo)

6 numerów czasopisma w wersji papierowej

PRENUMERATA
EKONOMICZNA

Cena regularna:   329 zł netto

W każdym numerze 64 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy

Spraw, by uczestnik wrócił na event

Wieczór w stylu „Mamma Mia”, „Podróż dookoła Świata” jako temat przewodni konferencji, a może „Minionki” z okazji Dnia Dziecka lub filmowa integracja a’la oskarowa gala?? Lista motywów przewodnich scenariuszy na event jest nieskończona i ciągle pojawiają się nowe pomysły i realizacje. Co nas inspiruje? Czego oczekują klienci? Które pomysły sprzedawały się kiedyś, a które obecnie należą do najpopularniejszych? Sprawdźmy czy każdy temat można wcielić w eventowe życie.

Dobierz temat pod event   
Według grafików zajmujących się projektowaniem eventowej scenografii pierwsza połowa roku opiewała w scenariusze typowo filmowe. Nie bez przyczyny królował scenariusz „Piraci z Karaibów”, bo „Zemsta Salazara” wchodziła w maju na ekrany kin. Podobnie było w przypadku scenariuszy eventowych pojawiających się zaraz po premierach: „Alicji w Krainie Czarów”, „Avatara”, kolejnych przygód „Jamesa Bonda czy „Gwiezdnych Wojen”. Na wydarzeniach, podczas których rozdawane są nagrody, świetnie sprawdzały i sprawdzają się motywy oscarowej gali czy „Mam Talent Show”. Sylwester od lat generuje pomysły w stylu „Balu maskowego w Wenecji” czy sycylijskich porachunków mafii. Na jubileuszach popularne były scenariusze związane z płynącym czasem tzw. „Wehikuł Czasu”. Ciekawy pomysł na wieczór stanowią też eventy bazujące na komedii fantasy „Noc w Muzeum” i niewątpliwie, będzie to scenariusz idealny na Halloween. Szczególnie dla sympatyków mocnych wrażeń. 

Stwórz spójny motyw przewodni
Dla każdego wytrawnego działu kreacji eventowych, wyreżyserowanie wydarzenia na dowolny temat nie stanowi większego problemu. Niezbędna przy tym jest wyobraźnia, pomysłowość, głowa pełna inspiracji z całego świata i wiara, że z każdego tematu można zrobić wspaniałą realizację. W scenariuszu wspomnianych „Piratów z Karaibów” powinno się więc znaleźć dużo rumu, piratów, szant, pokazy pojedynków szablowych czy chociażby ceremoniał gastronomiczny w rytmie znanej ścieżki dźwiękowej z tej ekranizacji. Stoły na gali możemy udekorować muszlami, sieciami ryb i akcentami morskimi a scenę zbudować w kształcie statku lub (symbolicznie) jego kadłuba. W treści wydarzenia możemy wpleść urywki z filmów pirackich, podłożyć dubbing tekstów zmyślonych, a nawet cały event poprowadzić tak, by kolejni goście przedstawiani byli jako członkowie pirackiej ekipy. Dla gości nie może zabraknąć obowiązkowych bandanek a’la Jack Sparrow, trupich czaszek, opasek typu „pirackie oko”, szabli czy peruk z trójkątnym kapeluszem. Szerokie wody takiego wydarzenia można obudować również nazwami potraw w pirackiej nomenklaturze. Nie ma granic i można wszystko. Ważne, by każda atrakcja i element wydarzenia były zgodne z jego głównym tematem. 

Polska jeszcze tego nie robiła
Na amerykańskich portalach eventowych można znaleźć wiele ciekawych caseów, których w Polsce jeszcze nie zrealizowano. Godny polecenia

 jest scenariusz eventu „Szczęki” zorganizowanego w Parku Wodnym Volente w Teksasie, a także w City of Rockwood. W obu przypadkach 
scenariusz był ten sam: na jeziorze zamontowano wielki, pływający ekran kinowy, niezbędny do wcielenia w życie pomysłu wieczornego
maratonu filmowego kultowego thrillera „Szczęki”. Kinomani, a raczej filmowi poszukiwacze wrażeń, dostali zamiast wygodnych foteli – pontony 
i obserwowali przygody bohaterów filmu prosto z wody! Kto widział choćby jedną z części tego filmu wie, że horror rozgrywał się zawsze w
wodzie. Nie dziwi zatem, że organizatorzy zaprosili uczestników do bliskiego spotkania z białym żarłaczem, co generowało dodatkowe emocje. 
Temat został rozwinięty, wyprodukowano brandowane akcesoria do pływania opryskane krwią i serwowano tematyczne drinki. Dla tych, którzy 
przetrwali ekranizację scen wyreżyserowanych przez samego Stevena Spielberga przygotowano t-shirty. Seanse puszczane podczas 
cyklicznego, letniego kina zaczynały się zawsze po zmroku o 21:00. Być może kiedyś ten pomysł zostanie powielony w Polsce?

Aga Ciesielska // Event manager. Autorka bloga EVENTOWABLOGERKA.PL

Cały artykuł Agnieszki znajdziecie w najnowszym numerze magazynu Event Management Polska.

Kalendarium event managera

Destynacje eventowe: Warszawa (cz. I)

Polska jeszcze tego nie robiła
Na amerykańskich portalach eventowych można znaleźć wiele ciekawych caseów, których w Polsce jeszcze nie zrealizowano. Godny polecenia 
jest scenariusz eventu „Szczęki” zorganizowanego w Parku Wodnym Volente w Teksasie, a także w City of Rockwood. W obu przypadkach scenariusz był ten sam: na jeziorze zamontowano wielki, pływający ekran kinowy, niezbędny do wcielenia w życie pomysłu wieczornego maratonu filmowego kultowego thrillera „Szczęki”. Kinomani, a raczej filmowi poszukiwacze wrażeń, dostali zamiast wygodnych foteli – pontony  obserwowali przygody bohaterów filmu prosto z wody! Kto widział choćby jedną z części tego filmu wie, że horror rozgrywał się zawsze w wodzie. Nie dziwi zatem, że organizatorzy zaprosili uczestników do bliskiego spotkania z białym żarłaczem, co generowało dodatkowe emocje. Temat został rozwinięty, wyprodukowano brandowane akcesoria do pływania opryskane krwią i serwowano tematyczne drinki. Dla tych, którzy przetrwali ekranizację scen wyreżyserowanych przez samego Stevena Spielberga przygotowano t-shirty. Seanse puszczane podczas  cyklicznego, letniego kina zaczynały się zawsze po zmroku o 21:00. Być może kiedyś ten pomysł zostanie powielony w Polsce? 

ZamawiamZamawiam