HR Business Partner

Trendy biznesowe wpływają na rzeczywistość i tworzą cywilizację sukcesu. W realiach firmy sukces rodzi się w głowach pracowników. Wyzwaniem dla pracodawcy jest takie kierowanie rozwojem pracowników, aby maksymalizować ich potencjał.

Zmiany pokoleniowe, rynek pracownika i ofensywny rozwój technologii wymagają od pracodawcy złożonych działań. Dlatego grono specjalnie dobranych praktyków stworzyło zawodowy magazyn, który kierujemy do Państwa – profesjonalistów HR.

"HR Business Partner"

to wiedza i doświadczenie – pierwszy na rynku magazyn tak mocno oparty na metodzie case study.

Zachęcam do lektury, Karolina Turostowska
HR Manager i HR Business Partner w Grupie INEA S.A. opiekun merytoryczny czasopisma „HR Business Partner”

3 CECHY, które wyróżniają HR Business Partner od innych czasopism:

1.

Jest praktyczny do bólu!

Analizujemy krok po kroku wszystkie aspekty wdrażanych projektów

przedstawiamy faktyczne kosztorysy finansowe, rozkładamy na czynniki pierwsze poszczególne etapy implementacji zmiany i podkreślamy, jak poradzono sobie z przeszkodami

2.

Jest wielofunkcyjny!

Dajemy nowoczesne narzędzia i gotowe rozwiązania w procesach rekrutacji, motywowania i rozwoju

wybieramy te instrumenty HR, które zostały wdrożone w innych firmach, wskazujemy, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania do swoich potrzeb

3.

Jest sfokusowany na korzyści!

Stawiamy na efektywność i rentowność działań HR

pokazujemy, jak optymalnie dobrać mierniki i szacować koszty HR, tak aby inwestować w te projekty i narzędzia, które przekładają się na wynik firmy

Co zyskujesz, czytając HR Business Partner:

DOSTĘP DO CASE STUDY

pokazujemy najlepsze światowe rozwiązania dostosowane do polskich realiów i podpowiadamy, które z nich warto wdrożyć w swojej organizacji

unikatowe argumenty, jak rozmawiać z zarządem o projektach HR

przedstawiamy konkretne liczby, które jednoznacznie pokazują, jakie korzyści przyniesie organizacji inwestycja w działania HR

analizy najnowszych trendów w polityce personalnej

omawiamy raporty wynagrodzeń, sprawdzamy oczekiwania pracowników i pomagamy dostosować wewnętrzne procesy HR do realiów rynkowych i możliwości organizacji

najlepsze praktyki w komunikacji wewnętrznej

kryzysy w organizacji biorą się ze złej komunikacji, dlatego pokazujemy, jak usprawnić proces zarządzania informacją i przeciwdziałać chaosowi komunikacyjnemu

INSTRUMENTY PRAWA PRACY

dzięki, którym zabezpieczysz interes pracodawcy w relacjach z pracownikami, a w sytuacji spornej zaproponujesz najkorzystniejsze rozwiązanie dla obu stron




Wybrane artykuły:

Przykładowe materiały



W kolejnych numerach:

  • Sourcing is the king, czyli dlaczego tradycyjne formy poszukiwania kandydatów zawodzą i jaka przyszłość czeka najskuteczniejszych rekruterów.
  • Jak właściwie stymulować efektywność pracowników poprzez wyznaczanie celów? Ryzyko, którym trzeba zarządzić.
  • Zarząd zjada HR na śniadanie – dlaczego nie jesteśmy słuchani i co zrobić, aby to zmienić?
  • Diversity Hiring – sposób na strategię rekrutacyjną, która łamie stereotypy
  • Miejsce pracy jako produkt – praktyczne wykorzystanie technik i narzędzi marketingowych w procesach rekrutacji i employer brandingu.
  • Snapchat, Tweeter czy Tinder? Jak skutecznie rekrutować kandydatów pasywnych przy wykorzystaniu platform do komunikacji.
  • Ewaluacja projektu HR – jak oceniać efektywność zarządzania projektami HR. Case study.

Opinie Czytelników

HR Busines Partners" to doskonały drogowskaz dobrych praktyk HR. Innowacyjne rozwiązania, praktyczne " case studies" i analizy strategii ZZL tworzą kompedium wiedzy i wymiany doświadczeń ekspertów w obszarze HR.

Proponowane przez pismo zakresy tematyczne pozwalają pozyskać pulę „dobrych, sprawdzonych praktyk” zarówno dla tych, którzy zaczynają przygodę HR, jak i są już w trakcie działań wspierających organizację z zdobywania przewagi organizacyjnej przez organizację.

Agnieszka Musiał-Terlecka

Business HR Partner w Grupa LinguaJob.pl

Beata Wiernicka-Bełz

Właściciel, dyrektor zarządzający Architektury Personalnej, doświadczony trener biznesu, konsultant HR, certyfikowany asesor AC/DC, coach ICF.

Autorzy:

Adam Walerjańczyk

Przedsiębiorca, trener, coach, konsultant

Od ponad dwudziestu lat związany z biznesem...

Aneta Głowacka

Content Manager Brand24

gdzie na blog.brand24.pl dzieli się przykładami...

Anna Mikulska

Współzałożycielka i partner w agencji MJCC

Jest jedną z najbardziej doświadczonych konsultantek employer brandingowych...

Jakub Wezgraj

Radca prawny, ekspert w dziedzinie ochrony danych osobowych

prowadzi kancelarię „ODOekspert” specjalizującą się w...

Joanna Malinowska

Specjalista ds. HR w Sente Systemy Informatyczne

Autorka kilkunastu artykułów poświęconych m.in...

Marianna Pruchniak

Senior Recruitment Manager w Netguru
 

jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Polsce, gdzie...

Beata Dranikowska

Psycholog, ekonomista, trener i konsultant biznesowy

certyfikowany coach ACC ICF, praktyk biznesu z doświadczeniem menedżerskim...

Maria Sawicka

Dyrektor HR w GK Iglotex
 

ekspert z wieloletnim doświadczeniem, trener.

Agnieszka Bożek

Psycholog, trener, konsultant HR
 

z wieloletnim doświadczeniem w różnych branżach...

FORMULARZ ZAMÓWIENIA:

Wybierz 1 z dostepnych wariantów prenumeraty:

Prenumerata HR Business Partner
Wariant ekonomiczny
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej.
cena: 399 zł netto (418,95 zł brutto)

HR Business Partner
Wariant premium
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej)
  • Nieograniczony dostęp do wersji elektronicznej czasopisma
  • Pełne archiwum czasopisma online
  • Dostęp do 6 merytorycznych szkoleń online
cena: 597 zł netto (662,49 zł brutto)
Imię* :
Nazwisko* :
Firma :
NIP :
Email* :
Telefon kontaktowy* :
Stanowisko* :
Ulica* :
Kod pocztowy* :
Miejscowość* :
Adres do wysyłki :
Kod pocztowy do wysyłki :
Miasto do wysyłki :
Zgoda na reklamę* :tak nie

Cena nie zawiera kosztów wysyłki. Koszt wysyłki rocznej prenumeraty wynosi 39 zł netto (47,97 zł brutto).







W celu zachowania ciągłości w doręczeniu czasopisma przedłużenie następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia – wraz z ostatnim numerem prenumeraty zamieszczamy informację o kończącej się subskrypcji a w razie konieczności rezygnacji należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru przesłać rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Pytania w sprawie prenumeraty:
tel. 61 66 55 765

Forum Media Polska Sp. z.o.o.
ul. Polska 13
60-595 Poznań